Соціально-емоційні навички є важливою складовою успіху в навчанні, кар'єрному розвитку та загальному благополуччі. Дослідження у цій області допомагають зрозуміти, як розвиваються ці навички в різних контекстах...
Заснована в 2015 році, зараз організація є галузевим лідером у сфері неформальної освіти із 40-тисячною спільнотою, представляючи кожну другу школу країни.
рік заснування
членів у спільноті
EdCamp Ukraine організовує щорічні національні (не)конференції для підтримки та розвитку українського освітянства, і масштабує ці події через хвилі регіональних (не)конференцій по всій Україні. Також організація провадить програми підвищення кваліфікації для вчительства та оперує Національною платформою професійних можливостей педагогічних працівників «EdWay».
Від початку повномасштабного вторгнення EdCamp Ukraine запровадив серію гуманітарних ініціатив, спрямованих на антикризову підтримку і підвищення спроможності українського освітянства, батьківства, учнівства. Серед них:
Інформаційно-фандрейзингова кампанія «Моя війна. Уроки» для забезпечення професійних потреб постраждалих педагогів
EdCamp-академія для дітей і дорослих на підтримку освітньої діяльності, коли навчальний процес не можливий через війну
Відкритий простір стійкості і Толоки стійкості для першої психологічної підтримки
Тренінги з протимінної безпеки
У 26 закладах освіти 5 023 дітей та 425 вчительок і вчителів апробують програму СЕЕН, розроблені й затверджені Міністерством освіти і науки України навчальні програми курсів за вибором для 1–2, 3–4, 5–6 і 7-9 класів (мають гриф «Схвалено для використання в освітньому процесі»).
закладів освіти
дітей
вчительок і вчителів
Для забезпечення викладання програми безкоштовно українською мовою доступні методичні матеріали й підручники, робочий зошит для учнівства, посібники для батьківства, учительства та педагогів, орієнтаційний вступний онлайн-курс для освітян і професійна навчальна спільнота для обговорення й обміну досвідом.
Діяльність громадської організації відзначена Організацією економічного співробітництва і розвитку, Світовим банком, Оксфордським симпозиумом зі шкільного сімейного консультування та іншими визнаними організаціями.
Голова Ради ГО «ЕдКемп Україна», член Консультативної ради з питань сприяння розвитку системи загальної середньої освіти при Президентові України, кандидат технічних наук, докторант Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України
Директорка Українського центру оцінювання якості освіти, кандидатка педагогічних наук, доцентка
Проректорка Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидатка педагогічних наук, доцентка
Освітній омбудсмен України
Віцеголова ради ГО «ЕдКемп Україна», кандидат соціологічних наук, доцент Харківського національного медичного університету
Перекладачка ГО «ЕдКемп Україна»
Начальник відділу досліджень та аналітики Українського центру оцінювання якості освіти, кандидат філологічних наук, доцент
Заступник директора Державної наукової установи «Інститут освітньої аналітики», кандидат економічних наук
Програмна менеджерка ГО «ЕдКемп Україна»
Фахівчиня з управління проєктами та програмами ГО «ЕдКемп Україна», кандидатка педагогічних наук
Заступниця директора Українського центру оцінювання якості освіти
Фахівчиня з управління проєктами та програмами ГО «ЕдКемп Україна»
Дитяча та сімейна психологиня, сертифікована фасилітаторка програми СЕЕН
Віцеголова ради ГО «ЕдКемп Україна», кандидатка філологічних наук, доцентка
Програмна менеджерка ГО «ЕдКемп Україна», докторка педагогічних наук, професорка
Методистка ГО «ЕдКемп Україна»
координаторки й координатори дослідження в регіонах
спеціалісти і спеціалістки з моніторингу якості та кодування професій
адміністраторки й адміністратори проведення дослідження у закладах освіти, що ввійшли до вибірки
представниці й представники цих закладів, які допомагають із проведенням